събота, 12 май 2012 г.

Приключване

Здравейте творящи момичета!След малко прекъсване се появявам ,но не с картичка този път.Абсолютната липса на време ме остави на номер 21 от предизвикателството в което се бях впуснала.За мен това е едно доста добро постижение и се чувствам удовлетворена,че стигнах до тук.Не всички картички се получиха достатъчно качествени,но пък ще имам за задача да ги подобря и да ви ги покажа в последващи публикации. Най-важното е ,че се забавлявах изключително много.Благодаря на всички които ме подкрепихте с вашите мнения и ежедневни коментари,което от своя страна ми даваше мотивация да продължавам ден след ден.:)Сега смятам да се поразходя по блоговете и да разгледам какво сте сътворили последните дни.
 
                Пожелавам ви много усмихната неделя!




4 коментара:

  1. Ех, жалко, аз все надниквах тук да видя 22,23 и тн. и мислех че ще ни изненадаш с няколко накуп. Но нищо, картичките дотук бяха чудесни, а сега, когато изчезне и задължаващия елемент съм сигурна, че вдъхновението ще те сполети с още по-голяма сила и ще покажеш нови красоти.

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни бяха картичките дотук и аз отварях да видя следващите, но..;:) Въпреки че не успях да коментирам (напоследък препускам поне да видя всичко, което творите, но не коментирам), мног ми харесаха всичките!

    ОтговорИзтриване
  3. Важно е,че си се забавлявала! Не е необходимо за направиш точно определен брой картички.Всяко хоби е за забавление, за откъсване от ежедневните задачи и трябва да е ненатоварващо. Ще следя и следващите ти картички, въпреки че няма да са обвързани с някакво предизвикателство.УСПЕХ!!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви още веднъж за подкрепата сладурки!Сега наистина имам нужда от глътка свеж въздух!А след това ... ще видим какво вдъхнвение ще ме споходи:)Една страхотна седмица да имате!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!