петък, 18 май 2012 г.

Майски рози

Тук съм,тук съм,ехооо да не си помислихте че съм безкрайно изтощена от предизвикателството в което успях да стигна до № 21?
Няма такова нещо,просто ме завъртя един такъв вихър та направо не ми остана време да поема малко въздух с любимото занимание.Но когато има желание и време се намира.За доказателство ви показвам една картичка която днес довърших,а бях започнала предииии известно време да кажем-картичка №22.
И ще се включа в малко предизвикателства едно от които е майското на Елшите,защото е с цветя.След това отивам  при   Paper Play 12- Week 20 – Destruction,но първо я показвам на вас-нали сте ми верни дружки!



И ви пожелавам сладки сладки сънища и едих спокоен завършек на седмицата!       





4 коментара:

  1. Прекрасни рози! Хубав уикенд и на теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Beautiful creation - love the colour you used. Thanks so much for joining us on Paperplay Challenges this week.

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни рози си сътворила..Каквото и да те е завъртяло, се радвам,че отново се появи.. Голямо гуш от мен..

    ОтговорИзтриване
  4. МНого свежа и нежна картичка :) МНого ми харесва :)

    Благодаря ти, че се включи впредизвикателството на Двете Елши :о)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!