вторник, 1 май 2012 г.

Прескочих половината /sprang ein Halb

Много съм доволна ,че преминах петнастият ден в който правя по една картичка!На моменти много леко ,а в други доста по- трудно ми идваше вдъхновението.Но най-много съм доволна от това ,че въпреки пътуването ми извън страната успях така добре да се организирам та да нямам прекъсване.За мен тази поредна картичка е началото на вторият етап от предизвикателството в който смятам да отделя малко повече време към картичката която правя за денят.
Вижте днешната:


Хубава вечер и успешна седмица:)  

3 коментара:

  1. Браво! Това си е истинско постижение и ти пожелавам успешно да завършиш предизвикателството си! Днешната ти е доста интересна, хареса ми!

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления за изкачения баир, сега слизането надолу ще е по-лесно и все така интересно. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ще завършиш, няма начин! Сладурска картичка!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!