четвъртък, 19 юли 2012 г.

Многоцветно...multicolor

Днес отново при мен вдъхновението е много,много цветно с едни такива меки бонбонени цветове.И отново съм го насочила към Забавлятелство Девето на Мър-Мяу.Не е картичка ,но всичко е от хартия-коя за печене на мъфини,коя пък дизайнерска и малко тишу.В резултат се получи ето тази кошничка с прекрасни цветя:





И така погледнато нещо започна да ми липсва в цялата картинка.....а на вас.....ето какво добавих...



...сега вече ми е завършено:)

Спокойна вечер от мен!


        

       

 

5 коментара:

  1. Много сполучливи цветя....прекрасно!

    ОтговорИзтриване
  2. Много свежа кошничка с цветя! Мисля ,че ако скриеш няколко бонбона сред стъбълцата ще се получи невероятен подарък-изненада, а в нашето Забавлятество всякакви хартиени вълшебства са добре дошли :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кали,благодаря за идеята със сигурност така ще направя преди да я подаря:)

      Изтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!