вторник, 27 ноември 2012 г.

В зелено и златно

Ето,че отпуската е към своят край ,с него и последната картичка от първата серия "Коледа 2012".Предстоят рождени и имени дни които да внесат малко разнообразие в Коледната подготовка.
Мислих си ,че съм организиран човек и донякъде е така.Незнам само защо,винаги се получава да препускам в последната минута за да смогна навреме?Така и с тази картичка,която пък според мен се получи най-добре.Ако решите да дадете своето мнение може да го запишете по-долу в раздел "Коментар":)-за което ви благодаря предвариелно.


Не съм специалист по снимките и тяхната обработка...но това е друга тема чакаща в един дъъълъг списък от неща с които трябва да се захвана някой ден.
А ето и предизвикателствата в които ще се включа:
SS - Traditional Cristmas
Crafty Hazelnut's Christmas -Must be Cristmas  #100 for someone special 

Това бе от мен за днес.Пожелавам ви да имата един специален ден !


                                                                               :)
               

10 коментара:

  1. Mай не си единствена, и при мен е така, мисля че жените като цяло в опита си да правят 100 000 001 неща просто се оплитат. Иначе, Снежи не ми се вижда картичката ... знам ли проблема може да е при мен. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи все пак не само при мен е така.Това донякъде ми звучи доста успокоително.А проблемът вече е отстранен.Просто в бързината съм публикувала наполовина:)

      Изтриване
  2. Много приятни цветове, Снежи! Много ми харесва как си дистреснала ръбчетата на надписа с различни цветове. Честно казано, и аз си мечтая да имам повече време точно в този момент - при мен налице е само една коледна картичка и още няколко започнати и недовършени;-) Поздрави~

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да ти призная ефекта на дистреснатите ръбчета се получи толкова случайно,но и на мен ми хареса та реших да го оставя.Сигурна съм ,че и ти ще намериш време да завършиш Коледните си проекти и с нетърпение ще очаквам да ни ги покажеш.Поздрави и от мен:)

      Изтриване
  3. Първо да кажа, че картичката е чудесна и носеща много коледно настроение! А след това да те успокоя малко, че и при мен времето никога не достига и всичко е на бързи обороти. Важното е понякога да спираме и поне за малко да се радваме на малките неща, да се отдадем на нещо с наслада и... без да мислим, че времето ни притиска!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Тони,наистина май имам нужда да поспра и да се огледам.Защото имам чувството ,че всичко важно напоследък е минало покрай мен без да успея дори и да го забележа:)Явно е дошъл момента за поспиране.

      Изтриване
  4. Your photo doesn't seem to be showing up but I can still say thank you for joining us at Stamping Sensations challenge this month.

    B x

    ОтговорИзтриване
  5. Brilliant take on our challenge, love your card. Thanks for joining us at Stamping Sensations.
    Pinky

    ОтговорИзтриване
  6. Lovely card - thanks for joining in my CHNC challenge 100 - hope to see you again soon. x

    ОтговорИзтриване
  7. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 160 Countries and 7200 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!