понеделник, 5 ноември 2012 г.

Как се калява търпение...

Най-накрая да мога да ви кажа едно голямо ЗДРАВЕЙТЕ,мили мои приятели от блогпространството!Мнооооого дълго време чакам да ми прекарат интернет,ама то тук не е като в България,отиваш единият ден ,казваш че ти трябва интернет и телевизия и телефон и каквото още се сетиш и на другият ден техникът ти звъни на вратата и хоп имаш всичко това????Да ама няма такова нещо-стоиш си търпеливо и чакаш ли чакаш,ако имаш нерви....и да нямаш пак чакаш.След като са ти казали в срок от 8 седмици нищо не можещ да направиш.Та два месеца си стоя в очакване на техник и ето ,че в последният,ама съвсем последният ден на срока идва техникът за и 2 минути кабелче,копче и вече информационната завеса е вдигната,но и търпението ми е с едно стъпало на по-високо ниво:)
И не мога да насмогна да разгледам творенията ви ,но едно ми стана ясно-започнала е Коледната кампания.Аз обаче ви показвам една от малкото картички които успях да направя напоследък.Тя бе за рожденият ден на една от моите шефки.
Предварително ме извинете за лошите снимки,но и покрай цялостният ремонт и бъркотия не ми е ясно къде е забутан фотоапаратът-тъкмо се появи отнякъде и отново дим да го няма.Та ето и картичката:







Желая ви една страхотна седмица и знайте - търпението винаги се увенчава с успех:)

2 коментара:

  1. Снеже,радвам си че си на линия вече!Картичката ти е прекрасна,ще те навестявам да знаеш ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иве,много ми липсва компанията ви!

      Изтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!