събота, 24 ноември 2012 г.

Какво друго да е...

Ето,че дойде редът на поредната ми публикация.И тъй като е вече доста късно,а мислите ми вървят в една по-различна посока от писането,ще бъда кратка.Та директно ви представям първата картичка от поредицата която направих в последните 2 дни на тема Коледа.



                                   


Няма да изброявам очевидни неща,като какви дизайнерски  хартии,печати и мастила съм използвала,единствено се надявам добре да съм вплела в тях моето Коледно настроение:)
Мисля ,че е подходяща за ето тези предизвикателства:
И бързам да ви пожелая един слънчев уикенд преди да съм ударила глава в клавиатурата..........................

                                                                                        :)

6 коментара:

  1. Определено успяваш с тази картичка да предадеш и на нас много коледно настроение. Прекрасна е картичката! Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на The Crazy Challenge.

    ОтговорИзтриване
  2. Снежи, чудесна е картичката ти! Много ми харесва това, че е супер семпла, елегантна, но много силно излъчва коледно настроение! Радвам се, че показа тази красота в тазседмичното ни предизивкателство при The Crazy Challenge!

    ОтговорИзтриване
  3. Lovely card, I really like the 'krafty'look. Thanks for joining in at TioT. Cindy

    ОтговорИзтриване
  4. This is one fabulicious Christmas creation! Thanks for sharing it with the Ladybugs. Have a great week, Julie.x

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!