понеделник, 10 декември 2012 г.

Какво ли си мисли Снежко???

  Снежен поздрав от мен за всички който се отбивате днес тук!
След като от снощи е завалял един мнооого пухкав сняг,няма как моето вдъхновение днес да не е подвластно на него.И тъй като ме очакват разходка в парка придружена със бой от снежни топки,правене на снежен човек и ангели такива и каквото още ще измислят децата,ще бъда максимално кратка.
Тааа ето и картичката:


...в малко по-близък план ви показвам къде приложих направените и заснежени шишарки,за които ви писах миналата седмица.Ето че не чакаха много дълго за своето приложение.




Избрала съм си наколко предизвикателства в които ще участвам и това са:

                                      Усмихната нова седмица от мен :)
                                                   


7 коментара:

  1. страхотни са тия шишарки :)

    ОтговорИзтриване
  2. Приятно прекарване в парка, картичката е много симпатична.

    ОтговорИзтриване
  3. wow pretty card thanks for sharing with us at 2 sisters this week good luck with the challenge Tracy x

    ОтговорИзтриване
  4. Снежко не знам,но аз мисля,че виждам едно свежо творение,за което съм ти благодарна,особено пък за шишарчиците,ах,ах!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Thanks for joining us over at Fussy and Fancy for our "I Love Christmas" challenge - good luck!

    xx Sazzle xx

    ОтговорИзтриване
  6. Thank you for joining in at Crimbo Crackers – hope you can join me again for the next challenge! Crimbo Crackers

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!