петък, 14 декември 2012 г.

До моите момичета

 Днес картички които да ви покажа не съм подготвила-за съжаление.
 Само че една година така бързо отлетя ,че стана като в онази приказка "има време,има време.... и накрая уау,няма никакво време"!Става дума за инициативата в която участвам Pay it forward и момичетата, които се решиха :) да се запишат при мен.А това са: Iva,bellnel,Nelly's handmade,trayana,nuschinka,щурчо.
Моля ви пуснете ми вашите адреси на мейла.На някой от вас вече има ,но на други не и това са Нели,Траяна,Нуши и Щурчо.Благодаря ви и предварително ви моля да сте снизходителни към моето закъснение.

   Пожелавам на всички ви един хубав край на работната седмица!

1 коментар:

  1. Здравей! Аз ли съм Траяна?Не помня да съм се включвала в нещо:)Може да имам адашка:)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!