петък, 7 декември 2012 г.

Розовата Kоледа на Танчето

  Нали знаете ,че Дядо Коледа има помощници?И то много дори....аз пък си имам двама но пък какви само ,по нищо не отстъпват на всички джуджета взети заедно.С влизането на декември се започва едно творене,рязане ,лепене и каквото се сетите в тази насока.Всички материали и инструменти вече не си знаят мястото -и аз като тях.Току подвиквам,току се усмихна и отново но в обратен ред.Така дългите вечери са доста по забавни.
 От няколко години насам от началото на декември до Коледа гледаме по милиони пъти "Полярен Експрес".Направо се чудя как не ни е омръзнал,сигурно защото ни носи много празнично  настроение .Та в тази връзка искам да ви покажа картичката на моята помощничка,която си хареса да бъде предизвикана от Ем в Картичкофуриите с една розова Коледа.

                               
Както и преди съм казвала не съм много добър фотограф,но се надявам поне да съм уловила коледният дух на това творение.
     
    Поздрави и хубав уикенд от мен и Таня/моята лява ръка-защо лява ли?Амиииии, защото съм левичар/:)




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!