събота, 5 януари 2013 г.

Нова година -различно начало

  Здравейте мои дружки!На първо място днес да ви пожелая един прекрасен старт на новата година и да ви е изпълнена с много усмихнати моменти и осъществени мечти!Обич и хармония да ви обгръщат през цялата година!
  За мен и моето семейство всяка година започва с много рождени и имени дни-все хубави празници:),които ми предоставят огромно поле за изява!
И старта ми не е картичка както би предположил някой ,а  декупаж на бутилка вино,придружена с едно тагче!
 


От предишните ми опити за декупаж мисля ,че този е с най добър резултат.



 


Е в правенето на тагове нямам опит,но пък ето една точка по която смятам да поработя за напред.
Пожелавам си да съумея между работата,дългото всекидневно пътуване и домашните задължения да намирам време за повече дейност тук!Въпрос на организация ,което на моменти ми липсва -  затова си го пожелавам тук и сега:)

       Усмивки и добро настроение имайте през почивните дни!               




4 коментара:

  1. Усмихната и щастлива Нова година! Страхотен декупаж се е получил! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен старт на новата година! Пожелавам ти тя да бъде изпълнена със здраве и сбъднати желания, и много усмивки, разбира се!
    Бутилката е страхотна, възхитителна и с тагчето е един невероятен подарък!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря много!И на вас успешен старт на новата година!

    ОтговорИзтриване
  4. Снеже, страхотно начало! Много идейно, давай смело!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!