петък, 11 януари 2013 г.

Празници,празници:)

 Ето ,че поредният празничен ден чука на вратата ни и аз съм готова /като никога досега:)/навреме.
 Човекът до когото заспивам вечер и всяка сутрин се будя,човекът който ми показа и други гледни точки за света около нас,човекът който......много обичаме, утре е главното действащо лице.Сладкиша   е във фурната и докато се пече ще ви покажа картичките към него.




Не е от типичните мъжки картички с копчета,капси и т.н. но се постарах да има не така сериозна нотка каквато те излъчват и се надявам да съм я постигнала.
 И както ви е известно имам си помощничка,която също много държеше да направи на нейното тати една картичка,която лично тя снима...




...може би е време да я запиша и на фотографски курс???
И да избягаме за малко от картичките ще ви покажа и какво се случи с една от шишарките от коледната украса...

                
...измайсторено също от дъщеря ми по образец в някакъв учебник от училище...сериозно се замислям дали вече не е необходимо да си закупя шкаф с ключ за материалите и инструментите ми:)
И така момичете ще трябва да приключвам ако не искам да бъда разкрита:)А на вас пожелавам един хубав петъчен ден и завършек на работната седмица!

2 коментара:

  1. Да ви е жив и здрав човекът с повода. Мнго хубави картички сте му приготвили.
    Аз искам да те помоля да напишеш адреса си на мейла на Картичкофурии, защото имаш да получаваш награда.
    http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/01/147.html

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря много за пожеланията!А относно наградата дори не знаехме!И тъй-като това е венецът който направи дъщеря ми,не мога да ви опиша колко е щастлива:)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!