неделя, 20 януари 2013 г.

Подаръци от близко и далеч/Geschenke aus nah und fern

Здравейте хартиени феички!От седмица най-малко искам да благодаря на момичетата които ми подариха внимание и красота под формата на изработените от тях неща специално за мен.
Валче/Valchen/-тефтер с календар на вътрешната си страна и картичката към него,които виждате отдясно на снимката.
Зелената картичка с елхичка пристигна точно за бъдни вечер от една страна намираща се отвъд дъгата,където малки сладки ръчички творят  големи красоти.
Прекрасната брошка цвете придружена с ключодържател от какъвто имах крещяща нужда и настолен календар-картичка ми ги изпрати Дени/DeniTZ/.
И Синята картичка с чудесна кокетка,малка ,малка възглавничка с бродерия коледна елха и квадратното бележниче скрито под малко цвете са от Ели/Eli'splace/.


                              Страхотни неща,нали?!

        Благодаря ви милички,бъдете все така вдъхновени и                                                                         
                     положително настроени!
 И на всички вас пожелавам да имате една много успешна седмица!

3 коментара:

  1. Наистина страхотни подаръци! Да са ти честити!

    ОтговорИзтриване
  2. Мисля, че го пратих, но карай:)Извинявам се много:) Ето го - Стара Загора - 6ооо, бул Симеон Велики 117, В, 12, Траяна Кайракова

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни подаръци!!!

    А аз не мога да ти намеря мейла, за да ти пратя моя адрес... ако искаш пиши ми на nelly_ivancheva@abv.bg и ще ти върна координати :))))

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!