събота, 23 февруари 2013 г.

...бяла и червена

Много бързо ще трябва да спретнем няколко картички за Баба Марта,които да полетят за България.Алтернативата за мартенички тук ни е да си купим прежда/вече го направих/ и да си ги изработим.Започнахме с моята помощничка ,която в момента е болничка и се гледаме в къщи да засукваме въженцата и да правим разбира се Пижо и Пенда като начало.И тъй като вече Картичкофуриите ни предизвикаха за направата на Картичка Мартеничка ето я моята първа такава:



...много харесвам тези хартиени топки... малко размазах печата ,но няма да коригирам и го оставям така.


До скоро момичета и хубав ден от мен!
                           
                              :)



6 коментара:

  1. Много хубава картичка - на мен ми е малко странно да правя картичка за Баба Марта, но твоята е много стилна с оригинални елементи и подходящи цветове.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз не си харесвам печатите-без тях беше по-добре.Благодаря ти за коментара!

    ОтговорИзтриване
  3. Снежи, картичката ти е чудесна, но се опасявам, че надписа не е подходящ. Преди време и аз го използвах в моя картичка, но Деси/Иволина ми обърна внимание, че този израз се използва при съболезнователни картички. Имай го предвид.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Виж наистина съм проявила невежество в това отношение!Кой да предполага ,че такъв сантимент ще стои в комплект с поздрави за рожден ден :(.Много ти благодаря за съвета!Веднага пращам печата в някой тъмен ъгъл с надежда да не ми се налага да го използвам по предназначение.Картичката ще коригирам.

      Изтриване
  4. Чудна картеничка - мартеничка си сътворила. И аз снощи седнах и първо към тази хартия посегнах - навяваше ми асоциации за мартенички.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!