вторник, 26 февруари 2013 г.

Втора порция мартенички

Днес рецепта нямам/чакам да видя има ли оцелели -осмелили се да пробват вчерашната:)/,но пък на ред идват детските момичешки мартенички.От опит знам как малките момиченца обичат герданчета,дълги обеци и гривни .А аз много харесвам гривните от плат ,затова реших да им направя такива.
Имам една любима песен на Емил Димитров в която пее за "Една Българска роза"и слушайки я решението за декорация  дойде от само себе си.Та ето и резултатът:


        

...е момичета какво ще кажете?

И докато пиша се сетих за още една рецепта която смятаме довечера да приложим за бързо оздравяване-името и е ЦИРК:)Ще се посмеем ,ще се позабавляваме както се казва смехът е здраве.
На вас пожелавам ползотворен ден,а аз отивам да забъркам другата порция мартенички:)и един чай паралелно...

20 коментара:

  1. Страхотни са!!! Прелестни рози. От плат ли са или от хартия? Много са красиви! Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тони, розите са от хартия ,но така обработена,че дава илюзията на направени от плат!И ти благодаря че се отби:)

      Изтриване
  2. Много са красиви тези рози - мартенички!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни са! С удоволствие бих носила такава!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Трайче направих ги детски,но и на мен ми харесаха много-та може да мина и на вариант за дами.Благодаря ти!

      Изтриване
  4. WOW they are so beautiful ..love the color combination especially!

    ОтговорИзтриване
  5. Много оригинални мартенички.Сигурна съм,че малките получателки ще са очаровани:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Искрено се надявам на това !Благодаря Сонче!

      Изтриване
  6. Много са красиви мартеничките- рози ! Прекрасна идея ! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Розата ми завърши идеята като много български елемент.Радвам се че ти харесват!

      Изтриване
  7. Страхотни са! Много нежни,елегантни и много ефектни!

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотни са! Изключително много ми хареса и идеята ти за такъв тип мартенички, и декорацията с рози!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тони искаше ми се тази година да подаря малко по различни и нестандартни мартенички.И ето че се получиха.Изключително ми е приятно ,че се харесаха толкова много:)

      Изтриване
  9. Ехооо,кой прави невероятни мартенички!Снеже ,поздравления,вярвам че твоята малка госпожица е на 7-то небе ;)А аз искам да ти кажа едно "Мерси",днес така ме зарадва и подслади денят ми,благодаря ти за подаръчето,много шик и си имам невероятен книгоразделител...Момиченцето с плитката съм аз,нали ;)Прегръщам те силно и ти благодаря от сърце!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Малко закъснях с подаръчетата от тази инициатива ,но както се казва "По-добре късно от колкото още по-късно:)".А ако знаех ,че ще пристигнат толкова бързо щях да ви добавя и по една мартеничка!:)

      Изтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!