сряда, 27 февруари 2013 г.

...две за късмет...

Днес малко късно ,но като завършек на работният ден да ви покажа две картички,които вървят с мартеничките от предходните публикации.
Времето не е на моя страна и като се е затичало та не спира и за секунда.Опасявам се ,че няма да успея със всичко запланувано...но ще видим.Има няма още ден и половина до идването на Баба Марта...
Когато подаряваме мартеничка го правим от сърце,за здраве и късмет и това е и посланието ми тук.




Ще ги видите отново при Картичкофурийките.
А сега отивам да си намисля желание което да прошепна когато ми вържат първата мартеничка....а вие намислихте ли си вече?

7 коментара:

  1. Много са хубави и свежички!:))) Браво!!!:)Харесват ми детелинките -за късмет;)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е свежа и пролетна! Обичам калинки! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Во аз също много харесвам калинки винаги ме водят към детското в мен:)

      Изтриване
  3. Чудесна картичка се е получила. Колко много детелинки за сбъднати желания има само, как няма да се сбъдне желанието:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дори и за желанията на повече хора ....благодаря ти Ели:)

      Изтриване
  4. Намислям веднага, при толкова късметлийски картички, няма начин да не се сбъднат...

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!