събота, 9 февруари 2013 г.

Има ли любовта само един цвят ?

За мен ЛЮБОВТА е многоцветна ,както е многоцветен света около нас.Понякога се чувстваме надянали розовите очила ,а след това все едно сме си пуснали душ и от там ни е обляла неочаквано студена вода:),ту сме окрилени и летим висоооко именно и благодарение на нея,ту пък сме се приземили като самолет без колесник....е това разбира се е само мое мнение.Важното обаче е че без любов човек не е пълноценен и затова вътрешно подтиквани винаги я търсим-във всичките и форми и цветове.Днес аз съм избрала за цвят на моята любов ,цвета на слънцето изгряващо на фона на едно синьо небе.Но вие може да го виждате по друг начин-както се казва всичко зависи от гледната точка.Ще ми бъде интересно ако гледайки  картичката,споделите вашата?И да не ви карам да чакате много,ето я и самата картичка...

         
...може да я видите и при...

А сега отиваме да се пързаляме ,че при нас отново е доста понатрупал снежеца и едва успявам да довърша....моите сладки зверчета ме чакат със шейните на вратата-поизнервени:))))
На вас пожелавам един страхотен уикенд и ви благодаря ,че се отбихте.
  

2 коментара:

  1. Very pretty. Love the non-traditional colours you've used. Thanks for joining us at Fab'n'Funky this week. Pat K.x

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубави нетрадиционни цветове си избрала, сърчицето е много красиво!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!