неделя, 17 февруари 2013 г.

мъжка или да/männlichen oder ja

Днес за всички решили да се отбият при мен съм подготвила една мъжка картичка.Отново в центъра на събитията е единственото мишле  с което разполагам....сигурно ви омръзна,/разбирам ви-да си призная и на мен/,но за сега нямам възможност да разпечатвам други картинки.Та го поизрязах тук и там ,оцветих с акварелни моливи и приложих към вече избраните мотиви от новото блокче дизайнерска хартия.Осъществената ми идеята вижте сами...

       


Включвам я в:


...чао и до скоро:))))


4 коментара:

  1. Ей, страшен е този мишо, прилича ми на Спиди Голзалез, много пъстра и веселяшка картичка, Благодаря ти , че се включи в моето предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  2. Този сладур трудно ще досади на някой, а картичката освен със зареждащото му настроение е изпълнена и с много прекрасни детайли! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на The Crazy Challenge.

    ОтговорИзтриване
  3. Много е сладка! Толкова весела и момчешка! Браво!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви момичета!Сега като я гледам наистина е по-скоро момчешка отколкото мъжка,но нали все пак и момчетата са малки мъже:)))

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!