сряда, 13 март 2013 г.

с нова премяна

Вече сме утре,а на мен от днес ми останаха толкова много неща за довършване,е както обичам да казвам в такива моменти"Не оставяй днешната работа за утре,като можеш да я свършиш в други ден!!!"Така поне успявам да си успокоя съвестта и да заспя спокойно:)Ето защо показвам набързо как префасонирах една пудриера която имам от доста годинки ,само сменям перлите в нея.Идея да я променя ми дадоха Altered Art с тяхната Косметическая Революция.И така малко звучащо като в едно тв предаване вижте преди промяната...



...и вече след моята козметична намеса...





...снимките са ми ужасни и малко от красотата се губи,но ако имам възможност тия дни да я снимам на открито през деня,ще ви я покажа с по-добро качество.
А сега лека нощ и сладки сънища и както обичаме да си пожелаваме весело с моите съкровища "Да сънувате буболечки за разкош:)))"това пък е от едно филмче ,което им бе любимо като малки и така си и остана пожеланиети до сега.
             


20 коментара:

  1. Ехааа...истински разкош е станала ,а ти не козметична премяна а направо Пълна Промяна си и направила,без хирургически интервенции:))) Страхотна е с много шик и елегантно излъчване,като за някоя знатна особа;)Със здраве да си я ползваш:)))ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили все пак не се размина без ножица,лепило и боичка:))))но сега ми е под огледалото и ми радва окото вместо да стои скрита в несесера.

      Изтриване
  2. Ха-ха-ха, при нас е и "дървеници за разкош"! Сега сериозно! Кутийката е претърпяла такава уникална, красива промяна, че е истински възхитителна! Много обичам, когато се дава втори шанс на такива предмети, а ти си се справила блестящо!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еха,радвам се ,че има и други фенове на това филмче:)Благодаря Тони ,когато има възможност да подновим нещо старо и удобно защо пък не и за природата трябва да мислим-това е нашият общ дом!

      Изтриване
  3. ООО, даа. Радост за окото, Снежее. Оригинална идея, изпълнена с финес. Много, много ми хареса. Браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти милачка,интересното е как излизайки от плоскостта на картичкитесякаш ме връхлитат много по-разчупени идеи!?Поздрави shMe:)

      Изтриване
  4. Ех, че стилна и нежна! Снежи, много ти благодаря за изненадата-страхотна е!Получих я точно за Баба Марта, но влязох в болница по спешност, а снимките са на работа. След месец ще покажа красотите ти! Благодаря ти още веднъж!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче аз ти благодаря че се записа при мен и ме изчака толкова дълго време.И не се притеснявай важно е здравето.Ако предполагах,че ще пристигнат за Баба Марта щях да сложа и по една мартеничка:)

      Изтриване
  5. Просто с кеф да се гримираш! Много хубава идея и изпълнение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да Дани,още снощи ми се искаше да се гримирам за лягане:)))е не ме питай как дочаках сутринта:)Поздрави!

      Изтриване
  6. Какая разница - что было и ЧТО стало! Очень красиво!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Спасибо Светлана, я рада, что тебя нравится моя новая лепешка снаряжение:)С приветом!

      Изтриване
  7. Страхотна е станала, Снежи.... Много свежа. Браво :*

    ОтговорИзтриване
  8. Ето на това му се вика не козметична намеса, а пълна промяна! Великолепна е!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви момичета!

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотно променена кутия, много красива е станала!

    ОтговорИзтриване
  11. Очень милая работа ! Благодарю за участие в задании Альтера ! К сожалению, Вы не добавили наш баннер, но тут, видимо, языковой барьер )

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Большое спасибо. Ошибка в порядке с баннером!

      Изтриване
  12. Страхотна идея - а кутийката се е получила направо вълшебна. Като я видях и си представих една бяла тоалетка, от тези леко поизтърканите тип винтидж, а отгоре всечките гримове в този стил. Наистина страхотно се е получила... :):):)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!