сряда, 27 март 2013 г.

диги в лилаво и зелено

Здравейте сладки феички!Малко се позагубих по трасето последните дни,но ето при първата се отворила възможност съм тук.Само да вметна,че нас майката природа отново ни зави със снежно одеало,а тази седмица е Велик ден.Но ние не се даваме и със слънчево настроение утре ще боядисаме яйцата и ще изпечем сладки.:)
А днес ще ви покажа картичката която направих  с цветовете на Тони /Miss Emerald за блогогодинката и.

           



...оцветяването направих с акврелни моливи,но мисля че хартията в/у която разпечатах картинката ми дойде малко тънка...и затова използвах много слабо навлажнена четка,което сигурно се забелязва ,но в следващите опити ще гледам да си набавя подходящ картон за печат.Та с две думи гмуркам се в мътни и дълбоки води с тези диги печати,но се оказа доста интересно...

                



...има и копчета за това отива и при Картичкофурийките.
Е това бе за днес.От мен хубава вечер и се надявам до скоро:)



11 коментара:

  1. Къде Великден е толкова рано?! Изненадах се. Интересна се е получила картичката. Първоначално копченцата ми заприличаха на снежен човек, но с тези зелени клонки отстрани може да минат и за зайче:) Обичам да оприличавам разни форми за предмети, като игра с облаците:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тази година Тони Великден на Католиците е доста по-рано.Обикновено изпреварва с една седмица нашият.А тази игра с облачетата и на нас ни е една от любимите,играем я и с пуканки:)

      Изтриване
  2. Прекрасни зайчета - и трите. А сладката дудълка изглежда чудесно с лилавите си уши точно така, както си я направила. Приятна игра с диджитата, зарибяват ужасно, въпреки че съм заклет "гумен" фен. И,дано слънчицето дойде и при вас, въпреки че щом ще има цветни яйчица, то доброто настроение ще ви е гарантирано. Поздрави :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех,има много да се уча докато достигна по-добри резултати...а слънчице следващият месец се надяваме да има:)благодаря ти миличка за визитата:))))

      Изтриване
  3. Много сладки цветове са се получили. Панделката с тези копченца и невероятните зелени клонки е страшно ефектна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Вили,зеленко за свжест и пролетен повик:)

      Изтриване
  4. Честит ви Великден!
    Много сладки зайчета се разхождат при теб ;) харесват ми.

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката е просто чудесна! Толкова празнична, усмихваща, с толкова хубави акценти, допълващи великолепно самото изображение. Благодаря ти, че се включваш в моя празник!

    P.S. Струва ми се само, че мястото й е във Фото Вдъхновение 1, а не при второто. Права ли съм? Но няма проблем, аз си знам къде да я сложа и имам предвид, когато дойде тежкия момент.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами да разбира се ,че е за Фото Вдъхновение,но аз в бързината
      съм объркала!тони пробвах да го премахна ,но не става така ,че както казваш имай го в предвид:)Поздрави и благодаря за предизвикателството!

      Изтриване
    2. Снежи, няма проблем, спокойно! Надлежно съм си свалила снимката в папката за Фото Вдъхновение 1. За мен е чест и удоволствие, че се включи и че си още един от участниците, които ще направят избора ми изключително труден! Благодаря ти!

      Изтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!