четвъртък, 7 март 2013 г.

...сън

Привет на всички минаващи от тук:)Аз днес съм много за кратко-то не че друг път съм за по-дълго,но достатъчно за глътка въздух и презареждане...и сега ще ви покажа моят син сън изпълнен с едни маааалки феи и красиви пеперуди.
За феите какво да ви кажа -една даваща ми на сърцето толкова ,че да ме прави може би добър човек.Втората тази на цветята-тя пък ми отваря сетивата да се радвам и на малките неща.И третата бди над спокойният ми сън.Това са моите феи понякога надалеч,друг път близо до мен.Обикалящи ме като пеперуди своят цвят.


Ако не съм изпуснала срока ще се включа в няколко предизвикателства:

А пък вие от своя страна може да ми споделите тук на уше ,какви са феите спохождащи сънищата ви:)ще ми бъде много интересно.
                       Очаквам ви:)

14 коментара:

  1. Какъв красив сън си ни споделила. Благодаря. А аз се чудех моите феички кой ли още посещават? Картичката ти е вълшебна :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти миличка,и не се чуди къде са твоите феи ,те са около теб разбира се.Всеки си ги има,но не винаги сме способни да ги видим:)

      Изтриване
  2. Много сладки и позитивни феи, при това цели три! Благодаря ти, че ни ги показа в Card Mania Challenges и късмет!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Че мога ли да устоя на това ваше изкушение.Благодаря!

      Изтриване
  3. Леле, Снежи колко е вълшебна! Цветовете ме плениха, много добре съчетани! Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Ками.Думите ти ме радват много:)

      Изтриване
  4. Your card is so very cute and lovely! The fairies are so pritty and I also love the butterfly and the bow. Thank you for joining us at Fairytale Challenge! xx Bianca

    ОтговорИзтриване
  5. Красиви сладки феи! Дано ти носят само весели цветни сънища! Поздравявам те за цветната приказка,която си направила!
    Благодаря ти, че участва в Card Mania Challenge и успех!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кали и аз се надявам да е така:)Поздрави!

      Изтриване
  6. Цялата картичка лъха на вълшебство... и тези цветове, толкова нежни и ефирни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани радвам се че ти също видя вълшебството във нея!Благодаря!

      Изтриване
  7. Das ist ja eine sehr schöne Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei Fairy tale Challenge.Liebe Grüße Jenny

    ОтговорИзтриване
  8. Totally adorable!
    Cute stamps!
    Thanks for playing along with us at Fairytale Challenge!
    xx Nela

    ОтговорИзтриване
  9. So cute!
    Thanks for joining us at the Fairy Tale Challengeblog!
    Andrea :-)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!