понеделник, 1 април 2013 г.

авантюристично

 Днес съм настроена малко философски ,което не означава че ще разсъждавам тук с часове,но ще започна с една сентенция,която гласи "Никога не можем да преминем през една и съща река".Или в превод "Всичко и всеки непрекъснато се променя".

Така и аз навлизайки и създавайки  приятелства от виртуалният свят направих една нова крачка,която ме промени към повече доверие към околните.Това ми помогна да ви открия.Момичета от всички краища на света със сходни интереси и добри сърца.Виртуалните сбирки преминаващи в малки и по-големи срещи носещи много настроение и красиви спомени пълнещи душата и разбира се нови прекрасни приятелства.
 Ето това за мен е една Авантюра,както всеки един ден от мига в който се събуждаме до момента в който затваряме очи за да съберем мисли и сили за следващият ,в който не знаем с кого ще се срещнем.
 В тази връзка мисля ,че кутийка която винаги предлага момент на изненада е много подходяща ,а като се има в предвид ,че винаги можем да приберем в нея скъп спомен...
  

...да спомена само ,че тази кутийка е готова форма само декорирана от мен...






   

             
Главна и единствена причина за този проект е shMe и Авантютата към която ни насочи.Благодаря ти за елегантният начин по който ме провокира:)

А на вас момичета,пожелавам хубав следобед с много усмивки и добро настроение!



6 коментара:

  1. Мила Снежи, развълнува ме, впечатли ме, усмихна ме, обогати ме...
    Тази разкошна кутия е безкрайно оригинална със своите "разпилени" цветя и пърхащо колибри. Толкова символи и асоциации нахлуха в съзнанието ми. Благодаря ти силно и от сърце за споделените искрени размисли, за красотата и близосостта през разстоянията, за това че стана част от Авантюрата по твоя си добър и мил начин :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Удоволствието е за мен.Всяко цветче за едно приятелство разпиляно по цялата страна и извън нея,събрани в електронната кутийка наричана компютър.Отваряме я за да споделим доброто настроение със сродни души:)

      Изтриване
  2. Много красиви, нежни , стилни!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви сладурки!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е красива! Страхотна идея!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!