неделя, 14 април 2013 г.

моето пролетно момиче

Днес за втори път ,но много бързам да не изпусна предизвикателството на Червенокоската на Кали.Надявам се да хвана последният влак:)И за това веднага на темата...



...картинката оцветих с акварелни моливи и след това минах някой места с глахц за блясък,но така и не се вижда много на снимката,цветята ...какво да ви кажа,мънички са и затова ги разпръснах,в цялата картинка реших да включа и брадс под формата на цвете в подходящата гама и накрая необичайно много перли за мен.Е това е в общи линии:)


...ето тук по-долу се вижда и блясъкът в косите...


А сега да бързам да я включа.


П.П. Не успях момичета ,но нищо,който чака последният момент винаги рискува да изпусне влака:)))Ще чакам следващият,а вие се насладете на моето пролетно момиче тук!

8 коментара:

  1. Е, ама аз пак я видях и много и се усмихнах.Много свежо пролетно настроение има в нея! Хареса ми и оцветяването и малките весели цветенца!
    Благодаря много ,че се включи в моето предизвикателство с тази сладурана!
    Прегръдки от мен!
    Кали

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ти благодаря Кали,за урочето и провокацията към нещо по-сложно и ново:)

      Изтриване
  2. Прекрасно ти е момиченцето, Бежко! По детски невинно и много свежо. Хихи, Кали ни накара всички да направим по нещо необичайно за нас самите (мен също). Резултатите впечатляват.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е Ели,позабавлявах се доста ,а нали това е основната идея:)

      Изтриване
  3. Много е миличка и красива! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Поздрави и от мен- разкошна е! Харесва ми как си съчетала цветовете ;)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!