понеделник, 22 април 2013 г.

Нова премяна

Здравейте сладки фей!Чудех се с какво да започна днешната публикация като толкова много мисли и чувства бушуват в мен:)))Но по важност първо искам да ви поздравя с осъществяването на голямата картичкофурийска среща и да ви кажа как тайничко ,но добросърдечно ви завиждах и това не ми даде мира цели два дни...ееее сега се надявам поне с малко снимчици от ваша страна да ме присъедините към изминалото събитие:)))
А пък аз ще ви покажа новата премяна на входната ни врата.Нещо свежо ,пролетно и нехартиено.Малко ме е срам ,но така и така днес съм на откровения да си призная ,че тази премяна замени Коледният венец....може и да се смеете,но си е точно така:)))
...

            


...долетяха пеперуди...и се спреха при нас в/у нацъфтелите в жълто пролетни храсти...
...които направих от мъниста и декоративна тел...
...поставих ги в рамка и завързах с конопено въже,все повече доближаващи се до земните и естествени цветове и материали...


...така вече сме на друга енергийна честота:)
Включвам я в Забавлятелство Осемнадесето-Нехартиени закачки /Мър-мяу.
Altered Art-#26 Чудо дерево


   Пожелавам ви вълшебна седмица изпълнена с много чудеса:)


13 коментара:

  1. Много, много ми харесва!!! Хем венец, хем не съвсем... хем може да дочака чааак до коледния венес :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ей това с чакането е основната идея,че иначе Коледният ще си висиии до следващата Коледа:)ха ха ха майтапа на страна:)

      Изтриване
  2. Прекрасна нова премяна на вратата :) Толкова е свежа и пролетна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Ели,малките сини пеперуди са ми едни от любимите:)

      Изтриване
  3. Разкошна замяна на коледния венец, Снежи! :P Ако можех да правя такива красоти, щях да имам 2 венеца - коледен и великденски и щяха да си стоят отпред целогодишно да им се наслаждавам! <3 :D Страхотно си изработила жълтото храстче! <3 :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Джиджи,но малко ме ласкаеш,твоите творения са доста оригинални:) Пеперудите ти излетели от буркана направо при мен долетяха и ме вдъхновиха!Сега при всяко влизане у дома ще им се наслаждавам:)

      Изтриване
  4. Снеже, по добре късно от колкото никога :)))) Чудесна е декорацията на вратата, а пеперудите все едно ще литнат всеки момент. Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха ,ха а аз понякога казвам в този дух"По-добре късно от колкото още по-късно:))))".Благодаря ти!

      Изтриване
  5. Хубава седмица и на теб!

    ОтговорИзтриване
  6. Ех, че оригинална работа! Браво, Снеже. Страшно ми хареса тази нова пролетна премяна. Хубави слънчеви дни ти желая от сърце :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Петенце,ще ти издам малка тайна-това е новото ми залитане:)Имам си причина-работата напоследък ми е толкова много и доста се изморявам а низането и засукването на телчетата мога да го правя и полегнала:))))

      Изтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!