сряда, 24 април 2013 г.

бомбандират ме...:)

Здравейте сладурани:)Минавам само за да ви кажа как ме бонбандира по пощата една страхотна хулиганка и авантюристка:))))Ама такава бонбандировка пожелавам всеки му.И направо показвам:


...един невероятен подарък ... и за да знаете кой ги прави тези "магарии"ще ви я издам ,ако не сте се досетили вече:)разбира се това е shMe-една много сладка фея!
 Благодаря ти миличка,много ама много ме зарадва-да знаеш:)
Исках да направя нещо с печата и другите сладурски нещица и тогава да се похваля ,но изгледите за това са малко далечни затова сега ги показвам и замислям проектче в което да ги включа.Така ,че очаквайте.....


5 коментара:

  1. Винаги е такава радост да получиш такива красоти :) Честити да са ти и ще чакаме новите проекти с тях :)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох да Ем ,така е:)Прегръдки и от мен:)

      Изтриване
  2. Такава е тя! Всички ни успя да изненада! Очакваме нови и красиви включвания! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Снеже, прощавай за ултра закъснялото ми включване. Но пък да знаеш колко се радвам, че ти се радваш, значи малко от малко съм успяла с "мисията":) Дали празнувахте тези дни и вие за втори път? Да сте много много здрави и усмихнати желая от сърце! :)ххх

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!