сряда, 3 април 2013 г.

АТС от второто до седмото

Днес от толкова много емоции и преживявния в главата ми е пълна бъркотия и не смятам ,че тия дни ще се поподреди малко,но като се замисля то при мен почти винаги е така.Какво да се прави като сърцето владее умът ми:)и докато отново с много усилие достигна необходимият баланс ще ви покажа първите си АТС-та.
...изцяло използвах дистрес мастилата от немалката ми колекция включваща 4-5 броя и също толкова на брой печати на цветя...и още нещо
           
...а основата оцветих миналата седмица когато боадисвахме яйца и останалата боя естествено трябваше да бъде използвана в този ми проект...

                







последното е с няколко мм по-големичко но ще го оставя така -все пак това са ми първите,учебни така да се каже:)
И като гледам как и снимките са ми така разпиляни както и мислите смятам да спра до тук и да ви пожелая една много красива нощ!




.....аааа и ви благодаря ,че наминавате да ме нагледате... 


                                                                  :)

12 коментара:

  1. Мнооого са цветни и пълни с настроение!
    Страхотна идея за остатъка от боите за яйца:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Во,все пак малко плахо подходих,но мисля че бих пробвала отново:)

      Изтриване
  2. Снежи, супер свежи са! <3 Не знам дали защото са правени с боя за яйца или защото има толкова много малки цветчета, но АТС-тата ти извикаха пролетта в този облачен ден. :)))) Браво! :))) <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз със моите объркани мисли съвсем забравих да кажа ,че кръстих серията точно -Пролет.Ако знаеш откога я чакам ,а тя все още не идва...но се радвам ,че те самите излъчват това настроение:)Благодаря ти!

      Изтриване
  3. Много свежи АТС-та и прекрасна идея за фона ( нали и на нас ни предстои да боядисваме яйца :)) Благодаря за ноу-хауто) Последното ми е фаворит :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да знаеш как ми се иска да видя и вашите опити с тази "техника"Ели:)))Ще чакам:)

      Изтриване
  4. Прекрасни са, толкова свежи и пролетни!
    Това с боята за яйца е много хитро ;)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Ем,първото от серията съм ти го изпратила-ти знаеш!Та затова са от второто до седмото.На първото дори нямам снимка от много бързане:)))Гуш и от мен.

      Изтриване
  5. Снежи, много пролетно Великденска работа. Страхотно настроение, поднесено в "серия". Цветната ти градинка ме усмихна широко. А аз имам да ти пращам нещо, но не знам къде, само че не е по нашите земи наоколко :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти миличка едва днес успях да се вмъкна тук и да прочета:)А,сега вече и ме изненада неочаквано:),как така нещо за мен?:)

      Изтриване
  6. Чудесни АТС-картички! Моите фаворити са двете АТС-ки на първата фотография:)Цветно и празнично да е и занапред!

    ОтговорИзтриване
  7. Да наистина станаха много пролетни:)Блгодаря :)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!