вторник, 9 април 2013 г.

монохромно вдъхновение

 Това е темата по която направих осмото си АТС за размяната във форум Картичкофурии.
Открадвайки си малко време между връщане от работа,готвене ,водене и вземане на дъщеря ми от тренировки успях да сътворя само едно.Надявам се да успея близките дни да измайсторя поне още две,но ще видим...
Вдъхновена от топлите слънчеви цветове,
 напомнящи ми хубав есенен ден-нямаше как да устоя...но все пак всичко тръгна от мънистата които си купих с цел да си направя дръвче,а все още съм на няколко клонки:),е дърветата растат бавно-нали така:)




А в размяната ако имате желание и вие може да се включите.Ще бъде хубаво да има повече участници:)
Аз отивам да навъртя още едно клонче на дръвчето,че като гледам какво ми е темпото наистина ще стане до есента:)

Хубава вечер и ви благодаря за отбиването тук:)


10 коментара:

  1. Снежи, толкова е слънчево АТС-то ти! <3 Прекрасно пролетно настроение ми създаде! А клонките от мъниста са просто великолепни! Много нежност лъха от цялата детайлност на "визитката" ти. :)))) Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съжалявам само,че в момента съм толкова заета,че не мога да хвана не само слънце ,но и дневна светлина за добра снимка:)Поздрави!

      Изтриване
  2. Прекрасна АТС-изискана и стилна! И топла .

    ОтговорИзтриване
  3. Разкошно АТС, Снеже. Тези клонки са много красиви, браво. Едно малко слънчице :)ххх
    ПП Бомбандирам те по пощата - да знаеш, че нещото ти тука само за тебе пита :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. shMe мила,като видях мънистата в магазина ръката ми моментално посегна към тях:)
      А за неочакваната изненада от теб много,много ти благодаря:)Аз не исках да ти утежнявам бюджета и с цел не ти дадох адреса,имайки в предвид лятото наминавайки край София лично от ръка в ръка:):)))

      Изтриване
  4. Чудесно АТС се е получило, Снежи! Цветовете страшно му отиват. АЗ след първите две АТС-та нещо загубих вдъхновение и само се наслаждавам на красотите , създадени от другите фурии :)) Чакам да ме тресне музата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Ели,не се притеснявай за вдъхновението със сигурност ще те връхлети отново:)

      Изтриване
  5. Наистина страхотно АТС. Много нежно и красиво.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!