четвъртък, 30 май 2013 г.

...за едно слънчево момиче...

  Днешната картичка ми се получи на един дъх и сякаш всеки елемент се подреди с голяма лекота.Много исках да направя нещо по-специално за едно слънчево момиче със също толкова слънчеви фантазии:)Този месец празнува блогогодинка и от тук искам да и пожелая да е жива и здрава с непресъхващо вдъхновение за красивите си проекти с които да ни радва окото и душата!И ако все още не сте я поздравили има още малко време през което може да го направите,като се отбиете при нея на адрес Sunshine Fantasy- търсете Светлето:)
 А ето и картичката...









 
...ще я пусна  само в едно предизвикателство понеже не мога да  устоя...на ...

И така от мен  пожелание за много слънчеви усмивки и настроение:)




17 коментара:

  1. Толкова прекрасна картичка си направила ! А червените цветя са невероятно красиви ! Много се радвам , че се включи в моята игра :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За мен също бе едно удоволствие Светле:)Благодаря ти!

      Изтриване
  2. Само да добавя , че балеринката е много сладка и сякаш е на фона на бисквитка , която ти се иска да схрускаш ; ) А мисълта : да следваш сърцето си - страшно ми хареса :) Отново ти благодаря Снежи :)

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна картичка, която поднася и великолепно послание! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на The Crazy Challenge. Успех и ще те очакваме отново при нас.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако повече хора Тони успяват да чуят и се водят от това какво им нашепва сърцето,то със сигурност света би бил по-красив ,а животът изпълнен с повече радост и по-малко горчилка.А при вас със сигурност пак ще намина:)

      Изтриване
  4. Чудесна картичка!А твоят подарък вече / най - сетне/ е на показ в нлога:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче благодаря ,че се отбиваш и не пропускаш да оставиш мила дума !Поздрави !

      Изтриване
  5. Ех, Снеже, колко е хубава. Това зелено така ми освежи сивия офис днес. И ми се приядоха чаени бисквити в добра компания. Топли поздрави :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пете,направо съм заразена в момента от пробуждащата се пролет идваща в зелената си рокля:)Чух ли бисквитки:),добра компания:)-пиши ме и мен :)))-все неща които и аз много обичам!Поздрави!:)))

      Изтриване
  6. Много красива картичка и страхотно послание! Украсата е вълшебна, направо! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Много е зареждаща и свежа, Снеже. Обожавам зелено :) Прекрасна изненадка :) Браво!

    Поздрави!
    Росица

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря Роси,мога само да изпитвам радост като знам ,че картичката ми действа зареждащо!Благодаря ти за визитата:)

    ОтговорИзтриване
  9. Nice card and lovely colours! Thank for joining us at The Crazy Challenge.
    /Pillan

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!