неделя, 26 май 2013 г.

...обещаната втора половинка

Здравейте!
Обещаната днес втора половинка от печата,приложена към картичка в същият стил като предишната и малко въведение!
Много пъти съм си мислила за комплект от картички при които едната пътува към получателя ,а другата остава при подателя...струва ми се толкова романтично и обещаващо едни вечно  оцеляващи през времето любов,приятелство или силни чувства.Но колкото и пъти да съм опитвала винаги са ми изглеждали малко сладникави и са оставали в шкафа на забравата :)Е ,печатчето което получих от shMe обаче явно бе заредено от нейната крехка чувствителност и силни  емоционалност и дух с които помогна на идеята ми да узрее и осъществи точно такава каквато я имах.
...това е втората картичка... 



...тук за да придам на водните площи по-реалистичен вид съм използвала лак кракле ,който не е за хартия и не се напука/за мой късмет/...малко камъни и един братс сърце,който много не се вижда от снимката...


...вътрешната част...
...и тук вече двете отпред и гръбчета...











9 коментара:

  1. Оооо, супер готина идея и прерасна реализация! Всичко много ми харесва, а това как се е оформило сърчица от камъчетата картинките и ъгловия печат е много оригинално!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Валче,няма как да не ме радва факта че успя да видиш точно това което съм заложила като символика.Благодаря ти че намина !:)

      Изтриване
  2. Bejko,чудна хрумка,размечтах се!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех Биси, нали знаеш една приказка такава има -Всички сме изтъкани от мечти!:)Радвам се че те докоснах и също ти благодаря:)

      Изтриване
  3. Великолепна и втората част, и целият замисъл. Очарована съм. Браво, Снеже :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря Петенце и за печатчето и вдъхновението!:)Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен и красив комплект! Толкова са нежни и романтични!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасни са! Вълшебни ръце имаш!

    ОтговорИзтриване
  7. Бо,Траянче благодаря ви за комплиментите:)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!