вторник, 11 юни 2013 г.

...детски спомени

  Хей момичета ,днес искам поне за малко да се върна в детството-безгрижно и радостно да тичам по полянки и весело да минавам под пръските на поливащите тревата пръскачки:))),да усетя вкусът на сладоледа,който купувахме от човекът на ъгъла/той все още продава там същият сладолед,но аз съм твърде далеч/...Искам да изпитам радостта от пуснатите в небето хвърчила и балони:)...и точно заради всичко това се включвам в Картичкофурийската юнска размяна на АТС-ки с тема"Детство мое"


Щеше ми се да можехме да си разменим по малко от детските спомени!И ако решите да ги споделите мястото е форум Картичкофурии.
И не си мислете ,че само това са моите АТС по темата ,има още които ще ви покажа идните дни ...а до тогава ще се порадвам на хубавото време навън:)

              Желая ви един усмихнат следобед :)

8 коментара:

  1. Много са сладурски. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Пети ,чакат да бъдат разменени:)))

      Изтриване
  2. Ех, Снежи, отнесе ме в детството :) Страхотни са. Много свежи, много пъстри, много зареждащи. Благодаря ти, че ме усмихна :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Също както детските незабравими спомени Роси:)Ако искаш може да си разменим:)За сега сме записани 3,а четири е по-добре от три:)))Аз нямам твое АТС!!!Поздрави!

      Изтриване
  3. Много са красиви, жизнерадостни, страхотни са всичките! Чак и на мен ми се прииска да се върна в детството!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Валче ,че на кой не му се иска да се върне в детските години-така безгрижни и красиви!Хубаво е когато има и с кого да ги споделим:)

      Изтриване
  4. Толкова са шарени, свежи, весели... Мога да усетя настроението и детството чрез тях! :)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!