неделя, 14 юли 2013 г.

За един младеж на 33...

  Нямах много време за тази картичка,както и за много други неща,но за приятел винаги ще се намери малко...ето защо мога да кажа ,че това е една от най-бързо направените ми картички.Личи си вероятно ,но за мен си се получи прилично добре,колкото и нескромно да звучи:)))Вероятно вече сте я видели във фейса ,но и тук да  покажа ,че то блогчето ми съвсем ще замре....та между правенето на неделни палачинки и рибена чорба викам си да я вмъкна някак...все пак не е задължително всички палачинки да са перфектно изпържени,трябва да има и някоя поизгоряла:))))нали така?!??!

  










Така започва моята почивна неделя...а на вас пожелавам много усмивки и добро настроение:)

   

7 коментара:

  1. Много интересна картичка си направила :)
    Реших да ти оставя коментар , за да те подсетя да ми изпратиш пощенския си адрес на моя и-мейл , за да ти изпратя подаръчето от моята блог-игра , в която ти участва : )
    поздрави !
    http://sunshinefantasy.blogspot.com/2013/06/blog-post.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Светле извини ме, толкова се зарадвах ,че ще имам една от твоите уникални чанти :)и да забравя да ти дам адрес.Още днес ще поправя грешката.Благодаря !

      Изтриване
  2. Чудесно и морско си започнала тази си неделя! :) Готина идея с канап! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много интересна се е получила картичката ти, Снеже.По нищо не личи да си бързала :)

    ОтговорИзтриване
  4. Еех,като гледам от кога ми е публикацията,направо ме е срам !Чудя се момичета дали не сте ме забравили ,но Бо,Кате,благодаря ви ,че все още се отбивате :)

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна е, направо ти се възхищавамкак успяваш да съчетаеш правене на палачинки, домакинстване и картички. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Софи стига си ме ласкала ,не съм много успешна в съчетаването ,което се вижда от публикациите ми/от дъжд та на вятър/:),но ти благодаря:)!

      Изтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!