понеделник, 8 юли 2013 г.

...цветя и пеперуди

След дългото ми отсъствие от почти месец идвам да ви кажа "Здравейте",и да ви покажа картичката за рожденият ден на дъщеря ми ,която вече стана на цели осем години:)!



...изработката също трая почти толкова ,колкото и моето отсъствие тук,но какво да се прави,важни дела и задължения ме държаха мнооого далеч:(  от това любимо местенце.Дори не успявам да видя какво ново има при вас...все ще наваксам -надявам се:)
...но стига съм говорила ,ето я и от вътре...



...и поглед отзад...


...само да отбележа ,че самата картичка е със по-наситени цветове ,но със моите фотографски способности съм успяла да и придам доста блед вид:)))...зная ,че вие имате фантазия и ще си я представите една идея по-цветна...


Fairy tale challenge-Challenge #71, Lieblingsfarben - Favorite Colors


  И така, от мен една хубава седмица на всички пожелавам и се         
           надявам скоро отново да се срещнем тук:)


5 коментара:

  1. Да е жива и здрава сладурката! Невероятна картичка! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. И се вижда доста цветно картичката, и е страхотно измислена и украсена! Браво! Да ви е здрава и много щастлива! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря момичета:)Далечни,но приятелски пругръдки от мен:))))

      Изтриване
  3. Your card is so very lovely! Thank you for joining us at Fairytale Challenge! xx Bianca

    ОтговорИзтриване
  4. Your card is so pretty. Thanks for joining us at the Fairytale Challenge.
    Hugs, Uta

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!