неделя, 1 септември 2013 г.

..намерила си картичката...

...кутийка...Като гледам колко добре стоят картичките ви в кутийки и мен ме засърбяха ръцете за един комплект.Чудя се как до сега не съм опитала.
 И ето ,че на помощ ми дойде старата дружка "Математика"с няколкото си дяла като-чертане,мерене смятане.От тук и  големият въпрос дали не е по-добре да си използвам стандартни размери на картичките за в бъдеще...може би ще ме посъветвате все пак как процедирате вие.Та измайсторих я аз тази кутийка за да облека в нея предходната картичкааа...


...положена в своето легълце...



...завита и покрита...


...и добре опакована...

Сега вече и е много по-уютно и завършено.
А аз разбрах ,защо сте толкова увлечени по кутийките:)На масата ми вече лежат няколко само за декорация и нямам търпение да ги подхвана.Казвам ви чао и бягам от тук ,като ви пожелавам хубав неделен следобед:)
                        

                         (^..^)
                         ( -- )











8 коментара:

  1. При възможност винаги ползвам стандартен размер на основата, това обаче не винаги значи, че стандартен плик я побира...
    Математиката може да е много полезна - кутийката ти изглежда добре оразмерена. С опита изчисленията остават на заден план и рутината взема връх... с всичките тези приказки исках да кажа "продължавай!" ... наистина картичка поставена в подходяща кутийка изглежда много по-завършена.
    Прегръдки :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря за подкрепата и компетентното мнение.С определени корекции в размера на картичките ще мога да използвам и готов шаблон за кутийките им:)И аз те прегръщам!

      Изтриване
  2. Съгласна съм с Течето. Страхотно комплектче се е получило. Трябва да опитам и аз някой път.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Две мнения винаги са по-добре от едно:)Не се бави с опитите ,много забавно и зарибяващо.Сега ми се иска да направя кутийки на всички отлежаващи картички при мен:)))

      Изтриване
  3. Съгласна съм с Течето. Страхотно комплектче се е получило. Трябва да опитам и аз някой път.

    ОтговорИзтриване
  4. Много харесвам такива кутийки - бижута!Изглежда страхотно в комплект!

    ОтговорИзтриване
  5. Ах, че хубаво и свежо! Станал е страхотен комплект!

    ОтговорИзтриване
  6. Свежо ми е на душата ,в отговор на това се получи и комплектът !Бо ,Транче благодаря за изказаното мнение!Прегръщам ви!:)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!