петък, 27 септември 2013 г.

...довиждане лято...

Да изпратя лятото съм решила с красиви рози,покрай които неизменно винаги прелитат пеперуди.



Свежо настроение ми създават с нотка на носталгия по отминалите слънчеви и топли дни!
Декупаж в/у картон е техниката която съм използвала.По-подробно описание може да видите ако се отбиете при Картишоците.


А аз смятам да прекарам следващите няколко часа в близкият парк в чудесната компания на дъщеря ми, за да си посъберем малко елшови шишарки за зимните проекти:)      
               
             Пожелавам ви феи хубав петъчен следобед:)



       



3 коментара:

  1. Точно си помислих какви ли са тези красиви дизайнерски хартии, които си ползвала, а то...страхотна техника за правене на цветни хартии. Картичката се е получила много нежна и същевременно в типичните за теб ярки, живи цветове, които носят добро настроение. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Отбих се при теб Снежи, понеже ме привлякоха цветовете...... Невероятен дух има тази картичка, толкова е свежа и пъстра! Много ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви момичета!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!