неделя, 29 септември 2013 г.

за размяната на АТС-та Детство мое

Тази публикация е за тези момичета ,които участваха в лятната размяна на АТС-та при картичкофурийте.Чакам адресите ви на мейла ,който  ви пуснах на лично във форумът.Може и на лично във фейса да ми ги изпратите.Съжалявам много за голямото закъснение,но така ми се стекоха нещата-оправдание няма просто ежедневно отлагане за което моля да ми простите:)Е момичета ще чакам в най- скоро време.А ако някоя от вас ми ги изпрати наведнъж още по-добре.
                                                  Благодаря ви предварително!

2 коментара:

  1. Хей, Бежко, аз вече ти писах моя, ако другите не погледнат тук, пиши ми. МАй имам на повечето адресите :)

    ОтговорИзтриване
  2. Снежииии, вчера получих писъмцето от теб. Много ти благодаря, така ме зарадва, много, много♥♥♥ Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!