понеделник, 7 октомври 2013 г.

...като задуха северняка...


...всеки бърза да се подслони на топло и сухо местенце,но това малко по-късно през есента:)Сега все още не е толкова студено,а понякога дори и Слънчо успява да се пребори с облаците и да покаже малко топли лъчи,което е много,много хубаво.Обичам точно тази есен,обагрила в меки цветове дърветата и покрила улиците и тротоарите със многоцветно покривало:).А аз вдъхновена от тази красота реших ,че мога да използвам една пролетна папка за релеф ,за да си направя моята есен.




...доволна съм от резултата и отивам да се покажа при Картичкофуриите #188-Цветовете на есента
TokBobok #5 - Auntum

          А на вас желая една топла, многоцветна ,есенна седмица:)


16 коментара:

  1. Страхотно се е получило клончето, изобщо не мога да кажа, че е точно тази папка за релеф, много харесвам малките шарени листенца. Прелестна есенна пеперуда за акцент в долната част. Браво, Снежи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Софи ,толкова ми хареса папката ,че не обърнах внимание на малките цветчета.И как бих могла да чакам до пролетта!!!!Ето веднага я накичих с есенни листа:)Благодаря ти !

      Изтриване
  2. Тази папка ми е най-любимата и ето, че и за есенна ставала! Възхитена съм от твоята есен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тече, мисля много добре си пасна с малкият пънч листенце.Мисля ,че тази папка е почти универсална:)Поздрави и благодаря ,че се отби:)

      Изтриване
  3. Уау, прелестна е! Много е красива, Снежи, браво за идеята и чудесното изпълнение. Обичам топлата и шарена есен:-)

    ОтговорИзтриване
  4. Уау, прелестна е! Много е красива, Снежи, браво за идеята и чудесното изпълнение. Обичам топлата и шарена есен:-)

    ОтговорИзтриване
  5. Цветовете, мокрите листа, страхотно си уловила настроенията на есента! Листенцата са станали уникални, и вятърът сякаш ги брули...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно това е ефекта който целях.Благодаря че се отбихте:)

      Изтриване
  6. Много ми харесва композицията -топла, есенна и някак уютна:) Единствено ми липсва елемента с квилинг, който зададох като условие и лека закачка да ви затрудня, но явно никой не ми е дочел условието докрая :)
    Благодаря че участва в предизвикателството на Картичкофурии :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вени ,бярно че не прочетох условието до край:(Виновата.С пълно право може да ме дисквалифицираш или да ми дадеш възможност да я коригирам?

      Изтриване
    2. Не трябва да я пипаш, така е просто прекрасна :) Много нежна :)

      Изтриване
  7. Направила си моята есен! И е толкова красива!
    Успех в предизвикателството! :)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!