понеделник, 11 ноември 2013 г.

...сняг се сипе

Здравейте сладурки,да ви се похваля, вчера имах цяла половина от денят само за мен и моето хоби:))))направо страхотно с оглед на това как скоро не ми се е случвало се почувствах на седмото небе.И като се развихрих натворих няколко неща които ще ви покажа през тази седмица.Но вчера си е вчера а днес вече трябва отново да тичам и започвам директно със снимките.





Коледа е темата -наближава бързо, а аз както винаги малко закъснявам...но с тази картичка слагам началото на моята коледна серия.

 Заложих на готови материали,като единственият елемент за който съм използвала стенсил е елховите клонки в основата на заскреженият "букет".
Много по-празнично ми е когато на Коледа пухкав сняг се сипе и трупа тихо по прозорците и покривите ,ето защо вкарах и този елемент за празничност.За сняг използвах от готовият в пакетче -толкова е хубав и наподобява онзи току що паднал :)))...




...и полепнал направо по картичката ,а и в кутийката за мекота натрупал.

 И за да не се стопи аз бързам да затворя капачето,а снежецът трупа ли трупа...  


...нека се сипе,нека си трупа "колкото повече толкова повече".
Ето така разбирам аз Коледното настроение:)!Дано сте го усетили и вие.

Избрала съм си няколко предизвикателства:


   За днес това от мен и пожелание за една чудесна седмица-спорна ,вдъхновена и много усмихната:)))

10 коментара:

  1. Ехааа Снежи, какво чудо си сътворила ♡ Много ми харесва тази прелест и очаквам с нетърпение другите неща. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Ооо, толкова ми харесва, браво, Снежи! Снегът е прекрасен, иде ми да се посегна и да направя снежна топка от него ;)) Букетчето много ми харесва, а този заледен ефект на капака и рамката как го постигна?

    ОтговорИзтриване
  3. Снежи, толкова сняг вали около теб, че чак станах да дръпна пердето да видя при нас как е. Много свежа и заледена коледна картичка си сътворила, сигурна съм че слага началото на цяла поредица такива крастоти, така че ще се навъртам наблизо.

    ОтговорИзтриване
  4. Направ го усетих този снежец :) Носът ми замръзна и ми се струва, че като погледна през прозореца наистина ще е натрупал... Много красива приказка си пресъздала върху картичката, като я гледам ми става топло и уютно.

    ОтговорИзтриване
  5. Много красиво, снежно и уютно. Браво за прекрасното начало на Коледна тема. Чакам следващите:-)

    ОтговорИзтриване
  6. Look stunning! <3
    Follow each other?
    I'm a beginning fashion blogger check out my blog www.shawsy.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  7. Ех,момичета:)това ,че ви накарах да погледнете зад пердето,прозорецът или да посегнете за шепа пухкав сняг ми е достатъчно.Благодаря ви!

    ОтговорИзтриване
  8. Ихааа,харесва ми, харесва ми, много ми харесва! И цветовете, и снежеца и клонките и....всичко. Благодаря ти, че ни я показа в Card mania challendges.

    ОтговорИзтриване
  9. Не само, че усетих коледното настроение и коледния дух, които си искала да предадеш с това великолепно твое творение, но с него ти ми подари и една частица от твоето щастие, донесе ми частица от ентусиазма, с който си творила! Благодаря ти, за което и за това, че се включи в предизвикателството на Card Mania. Успех и с удоволствие ще те очакваме отново при нас.

    ОтговорИзтриване
  10. Ейййй, колко сладко да имаш дори половин ден за любимото занимание!!! Много ми хареса, а Коледния дух се усеща, дори и без сняг. Много ми харесва обаче как си го поръсила по картичката, как е заснежено всичко! А капачето не можах да преценя дали е с дантелка облечено, или хартията е такава, но ефекта е със същият! Много целувки!!!!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!