неделя, 24 ноември 2013 г.

Тагчета




Ето ,че отново имам късмета да ви посрещна при мен с направено нещо новичко за предстоящата Коледа.Този път обаче не и картичка или кутийка,а етикетчета за подаръци или по-известни като Тагове/давам ви връзка към Pinteres където съм подбрала няколко много красиви/.А моите вижте тук:

                    Таг#1 лице




                  и гръбче



                    Таг#2

                    
                    и гръбче




                 

Използвах хартии от блокче на Dovecraft-Christmas Fanci и My Mind,s Eye-12days of Christmas,
Картинките оцветих с акварелни моливи на Tchibo,дооформих с панделки и изкуствен сняг.
Смятам да ги покажа в няколко предизвикателства на Коледна тема:)
На вас благодаря ,че се отбихте и ви желая усмихната и пълноценно изживяна седмица:)
Great Impressions - Holiday card and tag
Crafty Calender Challenge - All Things Christmas
А тези блогове за предизвикателства намерих благодарение на Ивето!

                            :)


10 коментара:

  1. Снеже,много са свежи и коледно снежни!Прекрасно съчетание на цветове,само да ти шепна,че има страхотни коледни блокчета в Aldi,дано да ти е наблизо,скоро ще покажа нещо с тях :)Прегръщам те и ти желая много вдъхновение :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иве,радвам се че се отби:)аз съм общо взето на стратегическо място и почти всичко ми е на една ръка...ще намина ,а от теб ще очаквам отново нещо Ивинативно:)Прегръщам те и аз силно!:)

      Изтриване
  2. Страхотни са и двете. Много ми харесват :)

    ОтговорИзтриване
  3. Толкова са свежи, готини и забавни! Страхотни са! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Еее, Снежи - много празнично настроение донесе!

    ОтговорИзтриване
  5. Доволна съм ,че и на вас ви допаднаха.Наистина вложих много предколедно настроение от моето и ето ще сте го уловили:)Благодаря ви също,че наминахте при мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Your tags are charming. Thank you for sharing them with us for the Great Impressions monthly challenge.

    Mary Anne

    ОтговорИзтриване
  7. Beautiful tags. Thanks for sharing this for CCAYR 'winter wonderland' challenge - hope to see you again soon, Hazel, CCAYR design team - you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too. x

    ОтговорИзтриване
  8. Gorgeous tags. Thanks for joining in our "All Things Christmas" challenge at Crafty Calendar this month.
    Hugs
    Bev x

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!