събота, 30 ноември 2013 г.

Ретро и крилато

Здравейте феички,отново съм при вас и малко преди да тръгна за работа ще ви пусна едно Коледно творение.Предполагам и на някой от вас както и на мен на моменти традиционните коледни цветове малко ми омръзват ето защо реших да изляза от тази цветова рамка и да се потопя в златно и кафяво.В интерес на истината за това ме вдъхнови панделката която си закупих от един тукашен магазин в кафяво на снежинки.И както се казва да си ушием балтон защото си имаме копче за балтон:)Оказа се обаче и още нещо, преди време съм си купила и салфетки със същата цветова гама.Та съвсем случайно,но пък много навреме ги открих за да ги съчетая с останалите материали и да се получи една ретро старинна картичка.




 Използвах топлата декупажната техника ,която можете да видите тук,акрилна боя/бяла и злато/,обикновен и перлен картон,салфетка и панделки.За малко обем добавих и изрязани с Биг-шота клонки.




С аромата на канелката и ангелче се получи подходяща за едно предизвикателство ,което вече приключи,но пък има едно друго крилато в което ще се включа с най-голямо удоволствие и затова отивам при Картичкофурийките при които този път ни предизвиква Bo
Paper Playtime-Anything Goes
Craft-room challeng -Vintage Christmas


А сега да не карам моите работодатели да ме чакат затварям капака и изчезвам ,а на вас пожелавам спокойни почивни дни.

                             :)

5 коментара:

  1. Много ми харесва, Снежи, страхотна винтидж картичка се е получила, много празнична, в топли цветове и ухаеща на канела!

    ОтговорИзтриване
  2. Hi, beautiful creation,
    thank you for sharing at Craft-Room Challenge;-))m

    ОтговорИзтриване
  3. Много е красива! Страхотно ретро и винтидж излъчване! И аз се опитвам да бягам от стандартните коледни цветове! Благодаря, че се включи в предизвикателството! :)

    ОтговорИзтриване
  4. A beautiful card..Thanks so much for sharing with us at Craft-Room...Esther xx

    ОтговорИзтриване
  5. What a wonderful creation! Thanks so much for playing with us this week at Paper Playtime. Hope to see you again soon :)

    michelle
    Purple Monkey Moments

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!