вторник, 21 януари 2014 г.

С панделки и предимно за мъже...

Много се забавих с изработването на тази картичка,едни гадни вируси ни повалиха в къщи и още ни влачат,но най-после съм на финала.Идеята ми бе да е готова за рожденият ден на моята половинка който бе преди седмица.А аз най-накрая съм готова да я покажа и на вас.



...може би ще кажете-да мъжка ама какви са тези панделки все пак???и отговарям веднага, след сондиране на мнение сред няколко познати от мъжки пол се оказа ,че панделките много се харесват от мъжете когато са в комбинация със жена - така че аз съвсем смело си я доокрасих та да не ми стои така "голо"самата картичка:)

 Много нови неща тук-синята панделка,печатчето сантимент,но по-интересното е фонът зад мадамата,който е и релефен /не съм сигурна  дали се вижда от снимките/обаче техниката е много интересна с пастели и шкурка се майстори и ако решите да ни навестите тия дни при Картишоците ще ви я покажа,а картинката ми е с акварелни моливи.


Показвам я в следните предизвикателста...


... а на вас пожелавам да намирате много ,много красота измежду сивото ежедневие!
                                             
                                                            BEJKO

2 коментара:

  1. A great card ! Thanks for joining our Boys/Men challenge at Dream Valley. Susie x

    ОтговорИзтриване
  2. Fab male card :-) Thanks for joining our challenge at Dream Valley! Love 'n' hugs, Mel xx

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!