четвъртък, 6 февруари 2014 г.

Една фея,а може би две!

Когато изработвам картичка ,АТС или каквото и да е друго предназначено за някоя фурийска размяна влагам цялата си душа и старание и по-закона на Мърфи все нещо не ми се получава,но този път съм безкрайно удовлетворена от резултата.Може би заради картинката с фея ,която пък една друга такава ми я предостави за което и благодаря още веднъж ,а с нея и голяма доза вдъхновение,всичко тръгна и на един дъх ми се получи.Сигурна съм ,че и вие сте имали такива моменти и ме разбирате за какво ви говоря.Сега когато споделям това с вас картичката е вече при Краси която си я пожела и спокойно мога да ви я покажа. 





 Дантелена лента,отново изсъхнали дървени завъртулки,акварелни моливи и глоси акцент за крилцата.



Това за тази картичка,но имам да ви кажа и още нещо.
Както,знаете имам си една помощничка край мен,на която вече хич не и харесва да чака да намеря време за да публикувам нейните творения.С голямо упорство от нейна страна и много уговорки от моя стигнахме до консенсос и той е с име Die gebastelte königreich.Така ,че мили приятели тя ще ви чака там с нещата които е направила и ще се радва да станете приятели за да споделя с вас творчеството си.

Картичката споделям в 

CMC#39 Angels and/or Fairies


                   Чао и много усмивки мили мои творящи феи!

2 коментара:

  1. Чудесна работа, Снежи. Много свежа и вълшебна е тази твоя фея :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :))) наистина вълшебна. В каквито ръце е попадаала ,с каквито цветове е правена винаги много ми е харесвала.Ето ,че и на мен ми се получи /:) малко нескромно звучи /,но много ми легна на сърце.Благодаря ти!Прегръдки и много усмивки.

      Изтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!