неделя, 9 февруари 2014 г.

Къде ме отведе вдъхновението:)

Опитвайки се да ви вдъхновя с малко Валентински красотички така съм се самовдъхновила ,че от подготовка за юбилярска картичка незнайно как сътворих Валентински книгоразделител:).
Е ,явно витаещата наоколо любов има пръст в тази работа, аз обаче съм доволна, защото наистина имам нужда от един такъв.Доста книжки сложих в куфара на връщане от България.





А вдъхновенията,тях може да видите разбира се в Kartishok -отбийте се ако ви остане време:)
Аз пък отивам да мисля въпросната картичка,че време не остана,затова ви казвам чао и до скоро.

                                                                                                                                                      bejko

3 коментара:

  1. Чудесен книгоразделител е станал! Да си ползваш с много вдъхновение и удоволствие! :)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!