събота, 15 март 2014 г.

Картичка прозорец

При мен няма баланс и равновесие ,или съм на вълната или под нея,колкото и да се опитвам да създам едно постоянство никак ,ама никак не ми се отдава ,още повече когато навън с дни наред едно хубаво зимно време с постоянни дневни температури в параметри 12-18 градуса:)ме приканва на разходки и сладки приказки с приятелки,което от своя страна пък ме зарежда много положително и настройва към творчество.Хубаво ,че днес се намрачи малко навън и мога да седна спокойно да завърша една картичка започната преди няколко седмици.
Когато в групата стана въпрос за този вид картички които страшно много харесвам ,а не съм се престрашила да опитам си казах ,че точно сега е момента.И след обстоен преглед на урочето което се завъртя в блогпространството  съм готова да ви покажа и моята първа картичка прозорец.



Страхотно удоволствие при изработване.И ви уверявам с достатъчно пространство за да носи и по-богата декорация от тази.
И понеже картичката направих без определен повод ,си оставих местенце за сентимент,но така пък акцента е върху букета от рози в който нямаше как да не вмъкна перлички придаващи още повече нежност.




И докато все още е тихо край мен си мисля да изпия една чашка горещо кафе и да наваксам с пропуснатото в блогър.
Така ,че ви казвам чао за сега и ви пожелавам едни страхотни почивни дни:)

                                                      BEJKO
П.П. Забравих да спомена ,че картичката може да срещнете и в 

CMC#42 Something New / Нещо ново

6 коментара:

  1. Снеже,виж само как добре ти действа събирането с приятелки,продължавай да си търсиш вдъхновение къде ли не,то като те намери....само каква красота си създала.Поздрави,че си опитала нещо ново,твореца винаги се самопредизвиква ,търсейки себе си и красотата ,която създава.Прегръщам те :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Приказки с приятели винаги действат вдъхновяващо!А и аз като теб обичам да опитвам и да експериментирам.:)Прегръдки и от мен и ти благодаря ,че се отби!

      Изтриване
  2. Много е красива и нежна! Обожавам картички с прозорци, но и аз досега не съм пробвала този вид. Току виж ме вдъхновиш :) Много слънчев и усмихнат ден ти желая, който да те зареди с нови идеи и вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :)Тониии,ще се радвам ако съм успяла поне малко да те вдъхновя:) и с нетърпение ще очаквам твоят първи опит:)

      Изтриване
  3. Много е Красива направо е страхотна с нетърпение ще чакам другата ти Картичка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!