понеделник, 24 март 2014 г.

От нищо към нещо ...

...бързам да хвана последният вагон на предизвикателството на Софи при Картичкофурии.Изобщо нямах идея за включване там,но с разчистване на гардеробите днес попаднах на едни дънкови крачоли със сърца на колената.Спомням си как миналата година ги отрязох защото дъщеря ми не ги хареса и ги направихме на къси дънкови панталонки.Та въпросните крачоли старателно подредени лежаха на дъното на гардероба и чакаха това предизвикателство:)Сега остана един крачол и половина понеже на другият му взех сърцето....



...ето това сглобих като добавих и синята панделка направена за една друга картичка ,но така и не я използвах тогава,малко дантела и камъни които вчера племенницата и дъщеря ми си ги бяха налепили по лицата та съвсем да им изхабят лепилото-тук в пълна употрба влезе силиконовият пистолет.И за да стигна там където съм се запътила казвам ви чао и спирам да бърборя .:)

                                                     BEJKO

7 коментара:

  1. Снежи, умрях си по твоето дънково сърце. Толкова истинско, весело и ... направо бездумно ме оставя. Страхотна композиция и елементи. Браво на квадрат и половина и още толкова :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Петенце,честно да ти кажа много те бива по суперлативите.Така сладко ти се редят ,че как да не развеселиш човек:)Много ти благодаря за което и да ти кажа ,че с усмивка на лице ще продължи денят ми:)

      Изтриване
  2. Идята за сърцето е уникална! Много свежо и веселяшко! Страхотно се е получило! И хартийката е супер :) Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стелка и на теб благодаря много за включването тук!Радвам се когато успея да грабна вниманието на хора като вас,които са толкова талантливи.Благодаря още веднъж:)

      Изтриване
  3. Ей, това дънково сърце в съчетание с дантелката и флоралния десен на хартията е уникално красиво и свежо! <3 Много ми харесва и не ми се сърди, ако в някоя от следващите ми картички видиш деним. ;) <3 Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Какво говориш да ти се сърдя,напротив радвам се ,че съм те вдъхновила :)ще чакам с интерес да ги видя:))))

      Изтриване
  4. Прекрасна е! Благодаря на Софи, чи я висях. Рядко влизам напоследък по блоговете(за съжаление), но това пливлече интереса ви. Браво! Чудесна картичка.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!