четвъртък, 10 април 2014 г.

CAS

Приятните събития от последните няколко дни така ме заляха с творческо вдъхновение което ме отведе до семплите и изчистени картички,които същевременно се оказва са толкова сложни.Аз лично много не ги умея,но за моя изненада тази се получи на един дъх.



В случаят основен елемент е дървеният надпис,разбира се покупка от изложението за което ви разказах в предходната публикация.Комбинацията на дантела и панделка на точици ми е фаворит за декорация по Великден ,така че нямаше как да не ги използвам и накрая за баланс добавих цветните камъчета-"дано с тях не съм я претрупала".И тъй като според мен на семплите картички не им отива да бъдат представяни с много думи ,спирам до тук.
Включвам я разбира се в
CAS при TokBobok
Великден на Card Maniq
613 Avenue Create Anything Goes
Cards in Envy Easter 
Wags 'n Whiskers Clean and Simple Layout 
                                                          
                         Чао милички и до скоро:)
                                           Bejko.









4 коментара:

  1. Чудесно се е получила, Снежи. Единствено бих оцветила дървения надпис, но и така е добре :). Ще очаквам още едно включване, вече си загряла :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тони , оцветих един,но може би с неподходящ цвят и не ми допадна ,затова го смених с този.А за още ще видим има време.:)

      Изтриване
  2. This is fabulous and perfectly clean and simple! LOVE the gorgeous ribbon and trim! HUGS and have a great rest of the week! :) Mynn xx

    PS: I'd love for you to stop by and join in my blog candy! Just hop over to On a Stampage for all the details! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Beautiful card! I love the pretty ribbon and lace! Thanks for sharing with us at Cards in Envy!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!