неделя, 20 април 2014 г.

I can too / И аз мога

Здравейте сладурани!
Днес минавам за да ви покажа картичката ,която направих специално за благотворителната игра "И аз мога",на момичетата от"Хартиени бълшебства".Обичам да участвам в такива инициативи и много съжалявам ,че времето не ми позволи да понаправя още няколко картички.Но пък ако не успея се надявам тази инициатива да не е последна.
Много пъти съм се замисляла какъв късмет имам със здраве и усмивка да посрещам всяка сутрин изгрева и да изпращам вечер слънцето на залез.Да успявам да се докосна с поглед до заобикалящият ни свят,така пъстър и шарен.Мисля си и почти ежедневно колко много хора поради една или друга причина са лишени от тази възможност.Картичките които правя са много разностилни- семпли и изчистени или пъстри и натруфени ,с надписи и послания или пък не,но никога насочени към незрящите хора.Но с днешната правя един завой в тази посока и смятам да я следвам до колкото мога.Вижте за какво ви говоря...





Картичка с камъни ,панделка,картинка и при това неоцветена,надпис....до тук нищо особено,но различното тук вече е текстът с Брайлово писмо ,който повтаря мотото"И аз мога".



Най после дойде моментът и предизвикателството в което идеята ми узря напълно и успях да я реализирам,за което ви благодаря момичета.И тъй като ще я изпратя там където трябва ,се надявам истински да зарадвам някого било то и непознат.

А сега ви пожелавам Свят Великден.И както е прието да се поздравим на този свят и велик празник ви казвам 
                         "Христос воскресе"!


8 коментара:

  1. Во Истина Воскресе, Снежи! Радвам се, че сме те вдъхновили и докоснали с нашата инициатива. Много ме впечатли с Брайловото писмо. Картичката ти е прекрасна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Отново го казвам -Благодаря ,че ме вдъхновихте за да осъществя отдавана замислен проект!

      Изтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Во Истина Воскресе, Снежи. Мир и любов за теб и семейството ти. И аз като Софи съм силно впечатлена от идеята и мисълта ти за незрящите. Признавам, никога не съм се замисляла за хората, които са лишени от цвета и красотата на заобикалящия ни свят. Поздравления за идеята и прекрасната реализация - картичката е чудесна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мир и любов за вас и всички хора Кат! Радвам се ,че тази ми идея се харесва,защото смятам да я прилагам занапред в моите проекти до колкото мога!Поздрави !:)

      Изтриване
  4. Воистина воскресе! Живи и здрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живи и здрави и вие Траянче и благодаря ,че наминаваш от тук!

      Изтриване
  5. Здарвей, мила,
    благодаря за подкрепата ти към нашата инициатива и фондация И АЗ МОГА. Прекрасна картичка! Моля те, пиши ми на zar4eto84@gmail.com за да ти кажа къде и как да я изпратиш!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!