вторник, 13 май 2014 г.

CCH -Скеч

Замириса ми на моренце вече,за съжаление обаче отпуските са далеч ,но това не ми пречи да съм оптимист и като знам колко бързо лети времето,ето Август вече е пред вратата,а въдиците отдавна са приготвени зад нея.
Днес съм тук на морска вълна за да ви вдъхновя за новото ни предизвикателство в The Crazy Chalenge ,като сме ви приготвили един много лесен Скеч.


Спонсори този път са ни: 
                   THE STAMPING BOTIQUE STORE
                                               STAMPART  DESIGN BY KATHRYNE
Моят избор е сладката рибарка Marie имала късмета да улови златна рибка от Kathryne:)


Какви са наградите ще разберете като надникнете при нас в Крейзито.

Аз пък смятам да участам в:
Paper take weekly -Anything goes
Dream valley-anything goes
Marianen design -Anything goes






1 коментар:

  1. Wow such a beauty card ,coloured perfect fabulous crad design! Thank you so much for entering our challenge, at Marianne´sDesign Divas challenge this month.
    For winning the prize you should use 3 products from Marianne Design.
    Hugs ArtesaniaDT

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!