неделя, 11 май 2014 г.

Mixed media-първи опити

Добра неделя момичета.Тук съм днес за да ви покажа по какво се увличам напоследък.И от заглавието сигурно вече се досещате.
Покрай посещението ни на Kreativ Messe-Munchen с което Софи вече ви запозна в Картишок  се срещнах с много нови за мен техники и стилове в картичкоправенето или да го нарека скрапинга.Попадна ми програма за курсове и работилнички през тази година с водещи имена ,които като изключим Teresa Collins всички ми бяха абсолютно непознати,но благодарение на добрият чичко Гугъл успях да вляза в техният вълшебен свят,който ме омагьоса още повече та чак не ми се иска да излизам от там.Едно от имената е Birgit Coopsen с нейните Mixed Media и Scrapbooking.
Тук може да разгледата част от нещата и в Pinterest,но ако не ви се прескача до там ето малко снимки:




А сега и моят първи опит...


 ...използвах за фон водни боички,които малко огънаха картонът ,но нали знаете колко много обичам домашните хитринки -веднага включих пресата за коса в действие - този път за сметка на ютията:)
Цветето изрязано от вестник и минато по ръбчетата с акрилна боя,с която направих и кръгчетата.Големите цветни листа направих с пигментно мастило от останал от изрязване с Биг Шота един вид шаблон.На места малко глоси ,който в случаят не се вижда:(
Ето това е моят първи опит с тази "медиа".
И понеже днес при нас е Muttertag ви оставям за да отида да забъркам на моите сладури една миксед почерпка  от кухнята.

Пожелавам ви един много забавен ден от мен!
Bejko



1 коментар:

  1. Priviet! Your cards are SO lovely and I am very grateful in my heart to have you share your beautiful art creations in our challenge. I so enjoy to have you share your beautiful art with us. Please come by to share with us again soon and very often. You are so talented and I am happy to see your lovely cards in our challenge.
    God bless you!
    Karen
    Word Art Wednesday

    I just became your newest blog follower, and I would very much like to have you stop by my blog to become a follower on my blog. You can find my art here on my blog: www.karen-mycuprunnethover.blogspot.com
    Karen

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!