четвъртък, 12 юни 2014 г.

Шах и Мат

Преди време трябваше да направя картичка за рожден ден на дете на приятелско семейство,което много обича да играе шах.Ето защо първоначалната ми идея бе да намеря картинка с шахматисти....оказа се много трудна задача и ако е небходимо с подобни термини да боравя ще кажа "Изпаднах в шахово положение",не защото не намерих такава картинка,момичетата във фейсбук се отзоваха много бързо /тук винаги мога да разчитам на помощ от приятел/,а защото дигитата към които ме насочваха все не се препокриваха с моята представа.И тъкмо когато реших,че съм мат или трябва да сменя стратегията- хоп пред мен един куп шахматни фигури скрити зад царя подали весело глави ме гледат и ми говорят"Избери нас,ние сме най-добрите!":)
Какъв бе моят избор сами вижте...

 ...за настроение и подкрепа на вътрешна линия един силен топ ...




...и  на гръбчето символ на едно чисто поле.
Рожденикът много си я хареса!Аз пък съм безкрайно доволна от този факт.
А на вас....дали ви хареса така както и на него???


Предизвикателства:

                                                                                                                                 Bejko






1 коментар:

  1. Nice card! Thanks for joining us at Crafting From The Heart! Angie-DT

    http://angiesdigistamps.blogspot.com/
    http://angiescraftblog.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!