четвъртък, 19 юни 2014 г.

Точици

Съвсем набързо да ви загатна малко за проектите които изяждат свободното ми време в последните дни.
Всичко започна от едни точки,които напоследък така са ме пленили,че мира не ми дават.Понякога са големи и натрапващи се...

 ...друг път летят във небесата...

...или крачим с тях...
 ...и винаги са толкова весели и леко шикозни-поне за мен:







Така разцъфнаха в моята градина и цветя на точки,за да подхождат на панделките си. 


 



В какво ще се превърнат,скоро ще разберете.
А вие в случай че сте се вдъхновили и искате да поразгледате още нещо,това е връзката от която използвах някой от снимките.
Тук слагам точка и отивам да довършвам започнатите вече проекти.

4 коментара:

  1. Много ми хареса представянето. И погъделичка любопитството ми. И ме накара да се усмихна в точково настроение. С нетърпение ще чакам продължението :)

    ОтговорИзтриване
  2. Тъкмо да напиша коментар и какво да видя, Елена е писала за същото точково усмихнато любопитство :)
    Обичам точки във всякакви дизайни, не че смея да се облека с дреха на точки, но поне в проектите си ще ги включа. И то непременно! Цветчетата са много весели. Благодаря за хубавото настроение!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна е да знам, че има някой , който споделя моите точкови страсти:).Скоро ще разберете къде са ме отвели.

    ОтговорИзтриване
  4. Ауу страхотни са ти точиците, Снежи, аз също умирам за тях, а напоследък повече от всякога.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!